Suhtlesin suguvõsas olemasoleva reisinduse spetsialistiga ja sain sellise vastuse, et kuna ükski lennufirma rohkem kui aastaks ette oma hindasid ja vabu kohti välja ei anna, siis tuleb kalkuleerimisel lähtuda nendest hindadest, mida praegu aastaks ette näidatakse ning lisada neile mõtteliselt veel mingi kütuse kallinemise osa
. Lisaks oleks suureks abiks ka see, kui teaks, mis aastaajale see MM meil planeeritud on... (neil ju maakera teisel poolel aastaajad suts teisiti
). Ehk hetkel on tundmatuid muutujaid hirmus palju. Koera transport (kusjuures eelistatavalt siis ikka nii, et võistluspaar koer+händler ikka koos kohale jõuaksid) võttis aga isegi kogenud reisispetsil esialgu hinge kinni. Lubas uurida asja, aga rõhutas, et parem oleks seda siiski hakata orgunnima aasta ette, sest muidu on liiga palju tundmatuid kogu selles võrrandis ja tõepärast tulemust ka eeldatava hinna osas ei pruugi saada.
Hea uudis on aga see, et inimese lennutamine sellistesse kaugustesse ei ole iseenesest vahemaad arvesse võttes üldse kosmiliselt kallis
. Näidispäring tehtud järgmise aasta aprilliks:
http://www.skyscanner.net/flights/tll/j ... -2011.htmlKuna tundub, et hetkel on odavaim sõita Lufthansaga, siis on muidugi võimalus moosida Lufthansa Eesti esindust ja nuruda sponsoreeringut (noh, et terve koondis sõidab nendega, või nii). Nende lemmikuveo tingimused
http://www.lufthansa.com/ee/en/Animals? ... ls#ancAbT1Eelnev annab siis umbmäärase ettekujutuse lennupiletite hindadest. Sellel lisandub ka kohapeal elamine/söömine. Seega ma hetkel pakun, et kuskil 30 000 on ilmselt suht tõepärane summa, millega arvestada. Ei ole ulmeline (küll aga väljakutset pakkuv
) summa ja kui saaksime ka mingi koondise jaoks rahakogumise süsteemi käima, siis ehk ka teostatav